“Poslije petnaest godina i ulaganja preko 80 milijuna kuna, od čega samo ove godine 54 milijuna, završeni su radovi na rekonstrukciji prometnice od Čabra do Hrvatskog, kao sastavnog dijela buduće Kupske magistrale” rekao je Željko Erent zamjenik gradonačelnika Čabra na svečanosti u natkrivenom prostoru “Lož Metalpresa” u Plešcima budući vrijeme nije dozvoljavalo održavanje skupa na otvorenom. Nastavio je riječima: “Ovih 14 kilometara je prva dionica buduće magistrale koja će mnogo značiti za razvoj gospodarstva u ovom kraju. Nadamo se da će ona doprinijeti razvoju novih djelatnosti poput ugostiteljstva i turizma, da će zadržati mlade u rodnom kraju i pružiti im mogućnosti osiguranja životne egzistencije, a nadam se da će nam vratiti i stare zanate i običaje. Vlada nam je obećala i čvrsto u to vjerujem, da ćemo naredne godine uz osiguranje 80 miliona kuna probiti dionicu Hrvatsko ” Ložac na kojoj neće biti tunel već vijadukt, a za Dan grada u rujnu naredne godine mogli bismo obilježiti i taj proboj.” Potom je Erent zahvalio svima onima koji su pomagali u realizaciji ove vrijedne akcije, a posebice posljednjim izvođačima GRO “Krk” i “Finvest corpu” koji su uspjeli šest mjeseci prije roka završiti radove.

Činu simboličnog presijecanja vrpce na kolniku nove prometnice, koji je izvršio Željko Erent prisustvovali su Herman Sušnik državni tajnik i Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva, Matija Glad iz Županijske uprave za ceste PGŽ, Berislav Tulić od strane Primorsko goranske županije, Robert Grubišić od strane Županijskog odbora HDZ, Marijan Filipović gradonačelnik Čabra sa suradnicima te gospodarstvenici i poduzetnici čabarskog kraja.

Rekonstruiranu cestu svečano je otvorio zamjenik gradonačelnika Željko Erent Dio rekonstruirane prometnice prema Plešcima

Nakon presijecanja vrpce zamolili smo Antona Štimca poduzetnika iz Hrvatskog da nam kaže svoje mišljenje o otvaranju prometnice. Štimac je spomenuo da je prije dvije godine njegovo mjesto konačno spojeno s Hrvatskom, a: “današnje otvaranje rekonstruirane dionice tek je početak realizacije vrijedne akcije koja bi trebala označiti prekretnicu u razvoju ne samo gospodarstva već cijele doline Čabranke i Kupe. Radi se o prirodnom pravcu koji se koristio sve do stvaranja državnih granica, a nastavkom radova i spajanjem Hrvatskog i Lošca tek ćemo doći na svoje. Ne treba posebno naglašavati što će ova cesta značiti nama poduzetnicima, ali i mladima koji će se željeti baviti ugostiteljstvom ili turizmom kao novim razvojnim djelatnostima.”

Željko Malnar